Kariera

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży (specjalizacja eCommerce)

Warranticon zyskuje coraz większą popularność w środowisku użytkowników platformy Shopify, dlatego rozszerzamy zespół sprzedaży i obsługi klienta, szczególnie w zakresie wsparcia branży eCommerce. Jeżeli posiadasz minimum roczne doświadczenie w użytkowaniu systemu Shopify lub innego silnika sklepu internetowego, lub posiadasz wyjątkowo lekkie pióro i łatwość w nawiązywania kontaktów i chcesz rozpocząć swoją karierę ukierunkowaną na relacje biznesowe (B2B) – aplikuj do naszego zespołu.

Zależy nam na współpracy z osobami, które realnie pracowały w obsłudze procesów sprzedażowych lub prosprzedażowych w handlu opartym o sprzedaż w internecie, bo takie doświadczenie gwarantuje nam, że posiadasz umiejętności praktyczne i będziesz potrafić rozmawiać językiem korzyści. Jeżeli takich doświadczeń nie posiadasz, a lubisz nawiązywać nowe kontakty i sprawia Ci to przyjemność, Twoja kandydatura na pewno nam nie umknie. Gwarantujemy odpowiednie szkolenia, które pozwolą Ci z łatwością poruszać się po naszych produktach z portfolio Warranticon i/lub Welliot. Poczujesz czym jest budowanie innowacyjnych produktów i jak przebiega proces ich komercjalizacji.

Co będzie należało do Twoich obowiązków?

  • poszukiwanie i wstępna analiza potencjalnych zainteresowanych użytkowników i klientów,
  • doradzanie klientom i budowanie pozytywnych relacji z osobami decydującymi o rozwoju sprzedaży internetowej,
  • współpraca z działem rozwoju produktów i sprzedaży, aby produkt jeszcze bardziej dopasowywał się do potrzeb użytkowników,
  • zarządzanie swoim czasem w sposób efektywny i wydajny pod względem realizacji celów handlowych lub utrzymaniowych.

Stawiamy na kandydatów, od których wymagamy:

  • rocznego doświadczenia w branży sprzedaży detalicznej (eCommerce lub sklep stacjonarny) … lub
  • wykształcenia o profilu humanistycznym lub językowym,
  • znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • proaktywności, komunikatywności, asertywności,
  • umiejętności aktywnego słuchania, identyfikacji i rozwiązywania problemów,
  • gotowości do wyjazdów służbowych.

Mile widziane

  • czynne prawo jazdy kat. B,
  • znajomość i umiejętność budowania treści na portalach społecznościowych.

Oferujemy

  • elastyczną formę zatrudniania i czas pracy,
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe i motywacyjny system premiowy uzależniony od realizowanych celów,
  • wsparcie ze strony doświadczonych osób z zespołu,
  • szkolenia podnoszące kwalifikacje i udział w konferencjach krajowych i zagranicznych,
  • wysoki poziom kultury organizacyjnej i atmosferę sprzyjającą rozwojowi osobistemu, samorealizacji i osiąganiu oczekiwanych wyników
  • Pakiet Medyczny Enel-Med.

 

    Załącz w poniższe pole plik PDF.