System serwisowy zazwyczaj funkcjonuje w obszarze obsługi zgłoszeń, które często są mocno powiązane z innymi procesami operacyjnymi w organizacji. Konieczność współpracy systemu czasami jest niezbędna, a czasami tylko zalecana lub zupełnie nie pożądana.
Wyróżniamy kilka istotnych integracji systemowych, które udostępniamy niemal od ręki:
- Integracja z pocztą – szczególnie pod kątem komunikacji z klientem i automatycznego przyjmowania zgłoszeń:
- Kompleksowe połączenie z ERP lub systemami Finansowo-Księgowymi
- Subiekt GT – został przez nas mocno zweryfikowany pod kątem popularności i zastosowania. Warranticon posiada możliwość pełnej współpracy z Subiektem od firmy Insert, dzięki czemu perspektywa zarządzania usługami serwisowymi staje się jeszcze bardziej nowoczesna i innowacyjna.
- Fakturownia.pl – to portal popularny wśród małych i średnich przedsiębiorców, którzy chcieliby powiązać zaawansowane zarządzanie serwisem z mechanizmami rozliczeń księgowych.
- Baza Wiedzy
- CNET – to biblioteka wiedzy o produktach wybranych producentów dzięki której szybko i sprawnie wprowadzimy rozszerzone informacje marketingowe o produkcie – z których będą mogli skorzystać klienci, partnerzy czy pracownicy firmy
- Automatyczny monitoring maszyn
- MPS Satellite – to pierwsze rozwiązanie pośrednio z klasy CMMS, które monitoruje urządzenia sieciowe i generuje zasób informacji o tych urządzeniach. Dzięki powiązaniu z Warranticon, operator w trybie niemal „na żywo” jest w stanie zajrzeć na rejestr zdarzeń maszyny lub jej przebieg, aby zweryfikować zasadność podejmowania interwencji serwisowych.
- Drzewo organizacji
- Active Directory – wykorzystywane najczęściej w średnich i dużych organizacjach pozwala centralnie organizować dostęp pracownikom do wybranych zasobów dzięki czemu użytkownicy posiadają jeden login i hasło, który wprowadza ich do wielu różnych aplikacji.
Warranticon jest systemem przygotowanym do integracji z wieloma różnymi platformami, aczkolwiek często finalna konfiguracja w środowisku klienta wymaga od nas dostosowania i spersonalizowania także systemu serwisowego. Zachęcamy do kontaktu jeśli istnieje zasadność procesowania takich integracji.