Partnerzy vendorów urządzeń drukujących są zbyt skupieni na doraźnych zyskach z transakcji. Zdaniem producentów to musi się zmienić, ponieważ podstawą działania na tym trudnym rynku będą prędzej czy później usługi.
Transformacja nie jest łatwa. Z jednej strony najlepszymi odbiorcami zaawansowanego MPS-a są klienci doświadczeni – świadomi, że nie ma nic za darmo. A takich jest wciąż niewielu. Z drugiej strony zmiana sposobu działania wymaga od resellerów podjęcia ryzyka związanego z wejściem w nowy obszar, inwestycji i szkoleń. Niemniej vendorzy przekonują, że gra jest warta świeczki, a oni są w stanie pomóc partnerom.
Uczestnicy debaty
- Maciej Amanowicz, menedżer ds. rozwoju biznesu Channel MPS, Xerox
- Piotr Baca, Country Manager, Brother
- Alan Pajek, wiceprezes zarządu, Ediko
- Robert Reszkowski, Business Sales Manager, Epson
- Mariusz Sawicki, Business Unit Manager, ABC Data
pełen zapis debaty jest dostępny w magazynie na crn.pl