BlogWarranticon

Case Study – Warranticon dla eCommerce

Współpraca z firmami z branży eCommerce – fashion – jest jedną z ciekawszych i bardziej złożonych w obszarze integracji. Stabilność systemu informatycznego jest niezwykle istotna zarówno z perspektywy obrotów generowanych poprzez zamówienia w sklepie internetowym, jak i procesów operacyjnych.

Najważniejszym elementem pracy stystemu Warranticon jest jego integracja z narzędziami sprzedażowymi, czyli np.:

  • integracja z silnikiem sklepu internetowego (więcej)
  • integracja z systemem fakturowania
  • integracja z kasą lub drukarką fiskalną
  • integracja z czytnikami kodów kreskowych lub kolektorów danych
  • integracja z drukarką dokumentów (do wydruku faktur lub potwierdzeń sprzedaży)
  • integracja z drukarkami etykiet (do generowania listów przewozowych) lub kodów kreskowych do oznakowania towaru
  • integracja z systemem płatności online (więcej)
  • integracja z systemami przewoźników (więcej)
  • integracja z systemami GUS i NBP pod kątem pobierania danych o kontrahentach lub kursów walut (więcej)

9 integracji – którym należy nadać odpowiednie cechy i których przepływ informacji centralizowany jest w jednym systemie. To najważniejsza cecha systemu Warranticon dla branży eCommerce.


Case Study – hollywooddream.pl

Wdrożenie w butiku online zostało zaimplementowane w roku 2020 i od tamtego czasu nieprzerwanie towarzyszy pracownikom firmy w obsłudze zamówień spływających ze sklepu internetowego. Zwinność w reagowaniu na zamówienia od klientów których jest tysiące w skali tygodnia stała się kluczowa, a mechanizmy kontroli i weryfikacji przygotowywanego do wysyłki towaru, elementem stanowiącym o optymalizacji kosztów operacyjnych.

Cele wdrożenia systemu Warranticon

  • usprawnienie procesu obsługi sprzedaży
  • centralizacja magazynu dla multi-store
  • automatyzacja obsługi zwrotu towaru
  • centralne zarządzanie rezerwacjami i powiadomieniami

Wdrożone mechanizmy u Klienta:

  • rozbudowany opisu towaru z uwzględnieniem
    • lokacji magazynowych
    • kodów kreskowych
    • kodów QR
    • etykiet do znakowania metek
  • zaawansowana mechanika obsługi zamówienia
    • poprzez kompletowanie wielu produktów dla wielu zamówień,
    • pakowanie poszczególnych paczek z produktami
    • kontrola w/w procesów z wykorzystaniem czytników kodów
    • centralizacja umiejscowienia
      • dokumentów rozliczeniowych
      • listów przewozowych
      • dokumentów zwrotu i potwierdzenia sprzedaży
  • integracji z systemem sklepu internetowego PrestaShop