Współpraca z firmami z branży eCommerce – fashion – jest jedną z ciekawszych i bardziej złożonych w obszarze integracji. Stabilność systemu informatycznego jest niezwykle istotna zarówno z perspektywy obrotów generowanych poprzez zamówienia w sklepie internetowym, jak i procesów operacyjnych.
Najważniejszym elementem pracy stystemu Warranticon jest jego integracja z narzędziami sprzedażowymi, czyli np.:
- integracja z silnikiem sklepu internetowego (więcej)
- integracja z systemem fakturowania
- integracja z kasą lub drukarką fiskalną
- integracja z czytnikami kodów kreskowych lub kolektorów danych
- integracja z drukarką dokumentów (do wydruku faktur lub potwierdzeń sprzedaży)
- integracja z drukarkami etykiet (do generowania listów przewozowych) lub kodów kreskowych do oznakowania towaru
- integracja z systemem płatności online (więcej)
- integracja z systemami przewoźników (więcej)
- integracja z systemami GUS i NBP pod kątem pobierania danych o kontrahentach lub kursów walut (więcej)
9 integracji – którym należy nadać odpowiednie cechy i których przepływ informacji centralizowany jest w jednym systemie. To najważniejsza cecha systemu Warranticon dla branży eCommerce.
Case Study – hollywooddream.pl
Wdrożenie w butiku online zostało zaimplementowane w roku 2020 i od tamtego czasu nieprzerwanie towarzyszy pracownikom firmy w obsłudze zamówień spływających ze sklepu internetowego. Zwinność w reagowaniu na zamówienia od klientów których jest tysiące w skali tygodnia stała się kluczowa, a mechanizmy kontroli i weryfikacji przygotowywanego do wysyłki towaru, elementem stanowiącym o optymalizacji kosztów operacyjnych.
Cele wdrożenia systemu Warranticon
- usprawnienie procesu obsługi sprzedaży
- centralizacja magazynu dla multi-store
- automatyzacja obsługi zwrotu towaru
- centralne zarządzanie rezerwacjami i powiadomieniami
Wdrożone mechanizmy u Klienta:
- rozbudowany opisu towaru z uwzględnieniem
- lokacji magazynowych
- kodów kreskowych
- kodów QR
- etykiet do znakowania metek
- zaawansowana mechanika obsługi zamówienia
- poprzez kompletowanie wielu produktów dla wielu zamówień,
- pakowanie poszczególnych paczek z produktami
- kontrola w/w procesów z wykorzystaniem czytników kodów
- centralizacja umiejscowienia
- dokumentów rozliczeniowych
- listów przewozowych
- dokumentów zwrotu i potwierdzenia sprzedaży
- integracji z systemem sklepu internetowego PrestaShop