Nowa odsłona ediko.pl już niebawem.

00

Days

00

Hours

00

Minutes

00

Seconds

Zmieniamy się dla Was. Już wkrótce udostępnimy nowy serwis internetowy ediko.pl, tym czasem zapraszamy do portali dedykowanych naszym produktom i usługom:

Zapraszamy:
Ediko Sp. z o.o.
Nakielska 3, 01-106 Warszawa, Polska
KRS: 0000079405, NIP: 5272360258, REGON: 017452223
ediko(at)ediko.pl

Co u nas słychać?

Welliot już w Warszawie!

09 Sep 2021

Oficjalne komunikaty o nowości na przystankach tramwajowych w Warszawie pojawiły się już w niemal wszystkich mediach. Miło nam potwierdzić – że Welliot pracuje już w Warszawie na rzecz informowania pasażerów o rozkładzie jazdy i predykcji.

Pisze o nas prasa branżowa:

Zawsze aktualne, przejrzyste i pokazujące, za ile minut przyjedzie kolejny tramwaj – to główne zalety elektronicznych rozkładów jazdy, które pojawiły się na warszawskich przystankach. Wykorzystują technologię e-papieru połączoną z przetwarzaniem w chmurze danych z GPS. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce.

transport-publiczny.pl

Wdrożenie opisuje nasz wyjątkowy klient – Tramwaje Warszawskie

Testy nowego systemu potrwają kilka miesięcy. Chcemy poznać opinię pasażerów o jego pracy i przydatności przy podróżach Warszawskim Transportem Publicznym. Trzeba też sprawdzić jak wyświetlacze znoszą pracę w różnych warunkach atmosferycznych oraz jak sprawnie działa moduł aktualizacji informacji rozkładowych. Zweryfikujemy także, co mogłoby zmienić stopniowa rezygnacja z tradycyjnych papierowych rozkładów i jak to wpływa na koszty, układanie i korygowanie rozkładów jazdy Warszawskiego Transportu Publicznego.

https://tw.waw.pl/2021/09/08/e-papier/

A pierwsze reportaże i subiektywne oceny powstają w publicznej telewizji

Na przystankach tramwajowych pojawiły się w stolicy rozkłady w technologii e-papieru połączonej z przetwarzaniem w chmurze danych z GPS – przekazał, rzecznik Tramwajów Warszawskich Maciej Dutkiewicz. To pionierskie rozwiązanie w Polsce.

https://warszawa.tvp.pl

Integracja Warranticon z Office365, Subiekt GT czy Fakturownia.pl … dlaczego to ważne?

26 Apr 2021

System serwisowy zazwyczaj funkcjonuje w obszarze obsługi zgłoszeń, które często są mocno powiązane z innymi procesami operacyjnymi w organizacji. Konieczność współpracy systemu czasami jest niezbędna, a czasami tylko zalecana lub zupełnie nie pożądana.

Wyróżniamy kilka istotnych integracji systemowych, które udostępniamy niemal od ręki:

  • Integracja z pocztą – szczególnie pod kątem komunikacji z klientem i automatycznego przyjmowania zgłoszeń:
    • Gmail – często wykorzystywany w małych organizacjach
    • Office365 – najczęściej używany w średnich i dużych organizacjach
    • Home.pl – poczta z której korzystają średni przedsiębiorcy.
  • Kompleksowe połączenie z ERP lub systemami Finansowo-Księgowymi
    • Subiekt GT – został przez nas mocno zweryfikowany pod kątem popularności i zastosowania. Warranticon posiada możliwość pełnej współpracy z Subiektem od firmy Insert, dzięki czemu perspektywa zarządzania usługami serwisowymi staje się jeszcze bardziej nowoczesna i innowacyjna.
    • Fakturownia.pl – to portal popularny wśród małych i średnich przedsiębiorców, którzy chcieliby powiązać zaawansowane zarządzanie serwisem z mechanizmami rozliczeń księgowych.
  • Baza Wiedzy
    • CNET – to biblioteka wiedzy o produktach wybranych producentów dzięki której szybko i sprawnie wprowadzimy rozszerzone informacje marketingowe o produkcie – z których będą mogli skorzystać klienci, partnerzy czy pracownicy firmy
  • Automatyczny monitoring maszyn
    • MPS Satellite – to pierwsze rozwiązanie pośrednio z klasy CMMS, które monitoruje urządzenia sieciowe i generuje zasób informacji o tych urządzeniach. Dzięki powiązaniu z Warranticon, operator w trybie niemal “na żywo” jest w stanie zajrzeć na rejestr zdarzeń maszyny lub jej przebieg, aby zweryfikować zasadność podejmowania interwencji serwisowych.
  • Drzewo organizacji
    • Active Directory – wykorzystywane najczęściej w średnich i dużych organizacjach pozwala centralnie organizować dostęp pracownikom do wybranych zasobów dzięki czemu użytkownicy posiadają jeden login i hasło, który wprowadza ich do wielu różnych aplikacji.

Warranticon jest systemem przygotowanym do integracji z wieloma różnymi platformami, aczkolwiek często finalna konfiguracja w środowisku klienta wymaga od nas dostosowania i spersonalizowania także systemu serwisowego. Zachęcamy do kontaktu jeśli istnieje zasadność procesowania takich integracji.

Rozwiązania Ediko – Warranticon, Welliot, MPS Satellite

19 Apr 2021

Coraz większe tempo rozwoju systemów powstających w Ediko Sp. z o.o., to fakt warty przypominania. Trzy flagowe marki Ediko stają się coraz bardziej dojrzałe i poszukiwane przez klientów z różnych środowisk biznesowych. Zatem przypominamy:

MPS Satellite – system monitoringu drukarek – to oprogramowanie, które powstało w 2015 roku i jest stale rozwijane. Aplikacja w pełni niezależna od wirtualnej chmury i zdolna do monitorowania sieciowych urządzeń drukujących prawie wszystkich dostępnych na rynku producentów. MPS Satellite zgromadzi najważniejsze informacje o drukarkach i ich pracy, czyli stan licznika przebiegu, wykaz materiałów eksploatacyjnych oraz poziom ich zużycia oraz listę zdarzeń serwisowych, którymi w danym momencie identyfikuje się maszyna.

MPS Satellite to narzędzie dla przedsiębiorstw o złożonej strukturze organizacyjnej, najczęściej rozproszonej w kontekście lokalizacji terenowych. Jedna instancja aplikacji jest w stanie monitorować kilka set, a nawet kilka tysięcy urządzeń.

czytaj więcej na https://mpssatellite.com

Warranticon – to odpowiedź na potrzeby zarządzania procesem obsługi serwisowej, gwarancyjnej lub reklamacyjnej. Mocno rozbudowana aplikacja dostępna w wirtualnej chmurze – to sposób na szybką i względnie automatyczną komunikację z klientami. Warranticon wyposażony w wiele modułów dedykowanych różnym branżom i potrzebom staje się coraz ciekawszą alternatywą dla firm z branży informatycznej, klimatyzacyjnej, chłodniczej, motoryzacyjnej, a także wielu innych firm świadczących usługi serwisowe.

Główna intencja aplikacji to optymalizacja kosztów pracy serwisu oraz szybka odpowiedź pracowników obsługi na  wezwania klienta. Wielopoziomowa komunikacja w oparciu o wiadomości e-mail, czy dedykowaną Strefę Klienta gwarantuje wysoką jakość i satysfakcję ze współpracy z nowoczesnymi firmami.

czytaj więcej na https://warranticon.com

Welliot – to idea, która powstała w kontekście coraz bardziej dynamicznie rozwijanych technologii Smart City. Pierwszym flagowym komercyjnym produktem jest Welliot City – czyli interaktywna tablica informacji pasażerskiej wyposażona w technologię e-paper. Wyjątkowo zaawansowana technologia wyprodukowana samodzielnie przez dedykowany zespół Ediko – zyskała już pierwszych klientów, a wśród nich najbardziej wymagającego – o którym już niedługo usłyszą przede wszystkim mieszkańcy M.St. Warszawy korzystający z komunikacji miejskiej.

Welliot to technologia tworzona w sposób kompleksowy – dedykowany wygląd produktu oraz wszystkie jego komponenty elektroniczne powstają w przeważającym stopniu w laboratorium Ediko Sp. z o.o.. Element, który został zaadoptowany do naszych produktów, to ekrany znanego i sprawdzonego producenta elektronicznego papieru, czyli firmy e-Ink, której popularności przysporzył sukces eBooków marki Kindle.

czytaj więcej na http://welliot.pl


Zapraszamy do uważnego obserwowania wszystkich naszych produktów, które mamy nadzieję, już niebawem będą towarzyszyły Wam w pracy.